Обмен и возврат товара opsky.com.ua

Закон України про захист прав споживачів

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості


1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Не використовувся: зберігся у тому вигляді, якому його придбали, якщо будуть виявлені сліди використання, сторонні програми, файли або зміни в налаштуваннях, то вам буде відмовлено через порушення данного пункту. 

Товарний вигляд: відсутність будь-яких подряпин та потертостей. Обов'язкова наявність захисних плівок на самому пристрої та на асесуарах. Пошкодження запаяної упаковки аксесуарів, також є порушенням цього пунту.


Все расходы по транспортировке осуществляются покупателем. Если за оплату транспортировки товара службами доставки указана наша сторона, мы в праве отказать вам в предоставлении услуг и обслуживании, до тех пор пока не будет урегулирована данная ситуация.

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості


1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:


пропорційного зменшення ціни;

безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

C ув.команда opsky.com.ua
интернет-магазин китайских смартфонов